24/02 Namur Starter release event

• Thank you received: 9

Replied by Vlad on topic 24/02 Namur Starter release event

2wayspeaker wrote: Nicolas, selon tous que j'ai lu. Je pense que l'événement a Gent est mieux pour toi.

C'est structuré comme un tournoi. Il y a plusieurs confirmations belge et hollandais. Decks était precommande.

Je propose que je va a Namur, achète les decks pour nous deux, on se rencontre a Gent et tu peux acheter de mon precommande dans le shop.

Merci beaucoup Jonathan (si je ne me trompe pas de pseudo) mais en fait j'ai appelé le magasin et je me fais livrer les decks pour 6,60€ (j'en ai eu pour 500 balles de pneus à changer... au final ça a été 4 ! Lol)

J'ai bien discuté avec le patron de l'Imaginarium et les anciens de Jodoigne (que je connais un peu, ayant joué avec Manu / Melanaer) ne veulent pas de tournois car ils avaient été TRÈS rebutés par cette ambiance de compétition (on a même parlé des "Parisiens pour qui chaque carte compte autant que leur vie" ????)

Donc désolé mais je ne peux pas faire ce week-end 4/5h de route sans l'assurance de participer à un tournoi mais j'ai promis à Sascha (si je ne me trompe pas, le patron de la boutique) de venir à leur premier tournoi officiel

À bientôt là-bas et merci pour la proposition.

Et bonne continuation / longue vie (nuits) au playgroup de Jodoigne / Namur
Last edit: 8 months 3 weeks ago by Regnak. Reason: Message edited with the missing text Vlad wasn't able to post himself
8 months 3 weeks ago #5936

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Thank you received: 3

Replied by Raziehl on topic 24/02 Namur Starter release event

I'l be there :)

It's fun to read all of you and see that when tension is growing up you start to write in french :) (joke inside :) )

See you toomorow
8 months 3 weeks ago #5937

• Thank you received: 47

Replied by Regnak on topic 24/02 Namur Starter release event

Hello,

Last post from Vlad ended up incomplete. He PMed me the message he wanted to post and wasn't able to edit/post.
I just thought I would make a post so the notifications can reach everyone's mailbox and smartphones ^^

Btw, I won't be able to join, mainly due to family issues (no worries, I'm ok ^^ but my help is greatly needed).
If the decks I have ordered are still reserved for me, I will pay my order (maybe through bank transfer, if possible).
If there are too few decks for everyone attending the event, you can cancel my order and sell those decks to the players who want them.

Enjoy your day on this bright Sunday !

And see you soon in Ghent.

-Regnak/Luke-
-Eris in peste patronus-
8 months 3 weeks ago #5939

• Thank you received: 9

Replied by Vlad on topic 24/02 Namur Starter release event

So ?
How did it go ?

Which decks were played and were there GWs ?

But most importantly, did you all get a lot of fun ??? ;)
8 months 3 weeks ago #5941

• Thank you received: 30

Replied by pcmichke on topic 24/02 Namur Starter release event

This was indeed free play (and free entry too). With three new players (with two of them coming later on).
We did not count the GW, as they were new players and that we played long after the time limit.
The turn were indeed a little bit longer as we had sometimes to explain some things, and that the new players had to read their cards.
But we can consider that Jonathan was the winner.
It was indeed a lot of fun.
The following user(s) said Thank You: Regnak
8 months 3 weeks ago #5942

Time to create page: 0.056 seconds